Контекстна реклама — простий та ефективний спосіб залучення клієнтів в Інтернеті


Що таке контекстна реклама?

Контекстна реклама — рекламне повідомлення, яке розміщується на сторінках видачі пошукових систем, тематичних майданчиках у відповідності із запитом, заданим користувачем.

Контекстна реклама, тобто реклама, яка відповідає поточним зацікавленостям користувача, останнім часом набуває все більшої популярності в Інтернеті, вона є одним із перспективних напрямків просування сайтів. Цей різновид пошукової реклами є найшвидшим і найнадійнішим способом залучення цільових покупців на сайт, важливою частиною інтернет-маркетинга.

Контекстна реклама — доступний засіб просування товарів і послуг

Контекстна інтернет-реклама – відносно недорогий засіб реалізації продажів через Інтернет, який повністю себе окупає, приносить реальний прибуток. Використання контекстної реклами дає відчутні переваги перед конкурентами. Можливість розміщення рекламних повідомлень або банерів на тематичних майданчиках робить цей вигляд пошукової реклами потрібним і популярним, оскільки реклама розміщується лише на тих тематичних порталах, аудиторія яких зацікавлена в даній послузі або товарі. Оптимальне використання тимчасових і територіальних аспектів при показі рекламних повідомлень, так званий «таргетинг», дозволяє вести рекламну кампанію найефективніше, залучаючи відвідувачів із найактуальніших часових і територіальних зон.

Контекстна реклама в Інтернеті – це достатньо ефективний метод донесення інформації до цільової аудиторії в стислі терміни. Зазвичай вона оплачується по кліках (переходах), а не по показах, рекламодавець платить лише за цільових відвідувачів. Кількість рекламних місць на рекламних майданчиках дуже обмежена, і показуються оголошення тих рекламодавців, які призначили вищу ціну за клік. Тому в конкурентних тематиках ціна одного кліка (відвідувача) зазвичай дуже висока.

Найпоширеніша сфера застосування контекстної реклами – стимулювання продажів (ефективний пошук нових клієнтів), проте творче її використання можливе і при розкручуванні бренду, і для просування нових товарів і послуг. Найочевиднішою є дієвість контекстної реклами для підприємств малого й середнього бізнесу. Адже контекстна реклама доступна у фінансовому відношенні й забезпечує безпосередній зв'язок покупця з постачальником товару або послуги. На початкових етапах просування сайту саме контекстна реклама може дуже допомогти комерційним ресурсам.

Переваги контекстної реклами:

  • Залучення цільового відвідувача в напрямах із великою конкуренцією. Реклама показується людям, які вже шукають інформацію по необхідним їм товарам, послугам, тобто оголошення показується лише цільовим відвідувачам сайту. Можливість таргетинга реклами виключно на цільову аудиторію – потенційних клієнтів або партнерів — дозволяє охопити лише ті регіони, у яких зацікавлений рекламодавець. Високий рівень довіри до пошукових систем дозволяє отримати великий відсоток конвертації відвідувачів у покупців.
  • Завдяки тому, що контекстна реклама підбудовується під контекст дій користувача, налаштовується тематично й географічно під певні цільові групи, можна спостерігати збільшення ефективності даного виду реклами в порівнянні з іншими, наприклад банерною рекламою, і зменшення витрат, немає необхідності платити за контакт із нецільовою аудиторією.
  • Можливість проведення рекламної кампанії з невеликим бюджетом. Контекстні рекламні кампанії можуть ефективно проводитися при бюджеті від 100 доларів/місяць. Принцип оплати заснований на оплаті за кліки по рекламному оголошенню, а не за покази, як при банерній рекламі. Рекламна кампанія має чітко фіксований бюджет і порівняно низьку вартість.
  • Необмежене охоплення ключових запитів: кількість ключових запитів, що використовуються в контекстних рекламних кампаніях, може обмежуватися лише бюджетом самої рекламної кампанії.
  • Швидкий ефект і гнучкі інструменти керування рекламною кампанією: контекстна реклама пропонує майже миттєвий результат. Рекламна кампанія може бути запущена в найкоротші терміни. Приплив цільових відвідувачів можна чекати через декілька хвилин після запуску рекламної кампанії. При необхідності, існує можливість внесення змін у рекламну кампанію в режимі реального часу, а також її миттєвої зупинки. Клієнт може отримувати статистику в режимі реального часу, що дозволяє контролювати хід й ефективність рекламної кампанії, дає гнучкий інструмент для управління рекламною кампанією і прогнозування результатів.

Проведення кампанії складається з декількох кроків:

  • визначення цільової аудиторії, або таргетинг;
  • складання тексту оголошення;
  • визначення бюджету і ставок.

Довірте проведення контекстної реклами фахівцям

Ведення контекстної рекламної кампанії вимагає певних навичок. Підбір ключових слів, написання тексту оголошення, стеження за вартістю переходу й оперативне реагування на зміну ситуації – важливі аспекти, що впливають на ефективність кампанії. Наші фахівці провели велику кількість кампаній і готові докласти весь накопичений досвід до вирішення ваших завдань.
Ми використовуємо систему аналізу ефективності контекстної реклами, яка враховує такі параметри:

  • CTR рекламних оголошень (тобто Click Through Rate – відношення числа натиснень і переходів до показів);
  • відвідування ключових сторінок сайту, тобто тих сторінок, які показують зацікавленість відвідувача в покупці товару або послуги. Такими сторінками можуть бути: сторінка з формою замовлення, сторінка з контактною інформацією та ін.;
  • повторні візити, що фіксують повторне звернення користувача до сайту;
  • приблизний час перебування відвідувача на сайті (зазвичай характеризується тривалістю сесії, що фіксується сервером);
  • кількість проглянутих сторінок.

Наша студія допоможе ефективно спланувати кампанію контекстної реклами, мінімізувати вартість рекламної кампанії, надасть розгорнуту статистику. За допомогою наших фахівців ви зможете провести успішну рекламну кампанію вашого проекту. Ми працюємо з багатьма майданчиками й пошуковими системами. Наші співробітники розроблять індивідуальну рекламну стратегію і врахують усі ваші вимоги.

Інтернет-студія WebTec надає послуги з розміщення контекстної реклами в таких пошукових системах: Google, Meta.

Опубліковано:05.05.2011

Назад