Просування сайта в мережі Інтернет


Що таке просування сайту?

Просування сайту, або розкрутка сайту, — це сукупність заходів, спрямованих на підвищення відвідуваності й цитованості веб-сайту. Розкрутка містить у собі такі заходи:

  • контекстну рекламу;
  • медійну рекламу — розміщення банерів;
  • оптимізацію контента сайту під певні пошукові запити;
  • підвищення PageRank (алгоритм розрахунку авторитетності сторінки, що використовується пошуковою системою Google) і тІЦ (Тематичний Індекс Цитування — засіб визначення авторитетності ресурсів, покликаний забезпечити релевантність розташування ресурсів у рубриках каталогу пошукової системи Яндекс).

Просування сайту за допомогою контекстної реклами

Просування сайту за допомогою контекстної реклами — це дуже ефективний спосіб залучення цільової аудиторії на веб-сайт. Контекстна реклама — це спосіб розміщення рекламної інформації, при якому рекламна інформація відповідає змісту сторінки, на якій він розташований. Рекламним матеріалом для контекстної реклами може бути як просто текстове оголошення, так і банер.
Найпопулярнішим різновидом контекстної реклами є пошукова реклама. Пошукова реклама — це контекстна реклама, розміщена в пошукових системах на сторінках видачі результатів пошуку

Просування сайту за допомогою медійної реклами

Медійна реклама — це реклама з використанням різних медійних засобів. В основному, для медійної реклами використовують банери у форматах Flash, Gif і Jpg. Як згадувалося вище, банери — медійна реклама — можуть використовуватися в контекстній рекламі, проте цілі контекстної реклами з використанням текстового оголошення й медійної реклами різні. Тоді як текстові оголошення контекстної реклами використовуються для залучення конкретного відвідувача-клієнта на сайт, медійна реклама використовується для розкрутки бренду, формування певної думки, впливу на бажання та ін.

Просування сайту за допомогою оптимізації контенту

Оптимізація контенту — один із важливих прийомів, який використовується при просуванні сайту в Інтернеті. Завдання оптимізації контенту полягає в:

  • доборі ключових слів;
  • насиченні змісту сайту заданими пошуковими запитами, при цьому зміст не повинний бути спотвореним, а текст — залишатися легким для сприйняття;
  • верстці сторінок відповідно до стандартів WWW. Одну й ту ж сторінку можна оформити різними способами, при цьому вона може виглядати однаково. Проте неграмотне використання засобів розмітки сторінки веде до неправильних результатів. Цей момент дуже важливий, оскільки некоректну розмітку визначають лише пошукові системи й фахівці в даній галузі. Правильна розмітка сторінки дозволяє пошуковій системі виділити зі сторінки найважливіші моменти, що надалі позитивно відіб'ється на рейтингу даної сторінки у видачі пошукових систем.
  • додаванні кросс-посилань на сторінки сайту. Кросс-посилання, або перехресні посилання, поставлені в правильних місцях, допоможуть пошуковим системам знайти і проіндексувати всі сторінки веб-сайту. Також кросс-посилання є одним із чинників виділення ключових слів.

Просування сайту за допомогою посилального ранжирування

Додавання зовнішніх посилань на сайт, або посилальне ранжирування. Цей метод допоможе підвищити індекси цитованості (такі, як PageRank і тІЦ). Кількість посилань на веб-сайт також впливає на його позицію у видачі пошукових систем.

Просування сайту — нерозривний комплекс заходів

Для ефективного просування сайту в Інтернеті необхідний повний комплекс заходів. Кожен захід окремо може бути ефективним, але ефект від комплексного просування буде в багато разів вищим. Студія WebTec пропонує своїм клієнтам проведення комплексу заходів по просуванню сайту в Інтернеті. Також WebTec пропонує безкоштовний аудит сайту з точки зору ефективності його просування.

Опубліковано:05.05.2011

Назад