Фірмовий стиль
Фірмовий стиль — це невід'ємна частина успішної компанії. Фірмі, я не має особистості, складно пробиватися на ринку. Студія Webtec пропонує повний спектр послуг із розробки фірмового стилю.
Що входить у фірмовий стиль?
- Назва. Фірмовий стиль починається з назви компанії, продукту. Студія Webtec пропонує послуги неймінга — добір назви для компанії або торгової марки. Ми підберемо до 15 варіантів назви. Кожен варіант буде відповідати критеріям: благозвучність, асоціативність. Рекомендуємо захистити вашу назву — зареєструвати торгівельну марку.
- Фірмові кольори — основний елемент фірмового стилю. Колір допомагає створити настрій, на підсвідомому рівні підготувати клієнта, партнера до знайомства з вами.
- Логотип або товарний знак — обов'язковий елемент фірмового стилю. Будь-яка назва, як алмаз, вимагає огранювання. Створення логотипа або товарного знака — це огранювання вашої назви. Рекомендуємо захистити ваш логотип, товарний знак — зареєструвати торгівельну марку.
- Слоган відіграє важливу роль у житті компанії й у просуванні товару. Слоган повинен відповідати загальному фірмовому стилю компанії.
- Фірмовий шрифт — підкреслить унікальність вашого фірмового стилю й компанії в цілому.
- Візитки повинні відповідати обраному фірмовому стилю. Із візитної картки починається знайомство з компанією. Ми зробимо це знайомство приємним.
- Бланки — ділова документація також може вигідно відрізняти вашу компанію, якщо використовувати фірмові бланки.
- Фірмові теки для паперу, упаковки, прапор, сувеніри (ручки, запальнички, брелоки, чашки, календарі...) — обов'язкові елементи фірмового стилю для проведення PR-компаній і презентацій.
- Фірмовий скринсейвер (зберігач екрана комп'ютера) — нова послуга студії Webtec. Фірмовий стиль буде по-справжньому повним, якщо на екранах комп'ютерів у ваших офісах будуть установлені фірмові скринсейвери. Докладніше про фірмові скринсейвери >>